onsdag 9. juli 2008

Mei tai i lin og silke




5 kommentarer:

Umulia sa...

Herved tagger jeg deg ;-)

Ta en titt i bloggen min så ser du.

Veldig mye fint du lager.

Hilsen "Umulia" (Sykroker)

Eva Mari sa...

Så mye fint du lager! Må si du er kjempetøff som kasta deg rett ut i mei taier og alt mulig fra første stund! *klapper*
Er det fremdeles den gamle Singeren du syr på??

Tusen takk for hilsen i bloggen, - du kan tro jeg har fått mer enn hint om å sy flere til andre familiemedlemmer... *dåne*

Klem fra meg :D

Monikum sa...

Denne ble kjempefin. Tenker det er deilig med lin. Det har jeg aldri prøvd. masse flott du har i bloggen din.

Sommerhilsen fra Sykrok Monikum

Hannelt sa...

Takk for hyggelige kommentarer som jeg har vært litt treg med å se :rødme: Den gamle Singer'n er byttet ut med litt mer moderne presisjon :)

Villblomsten sa...

Så mye fint du syr :-)
Jeg tenker ofte at jeg skal prøve meg på en Mei Tai , men har ikke gjordt det enda ..
:-)